Tamás és Judit egyházi esküvője 2009.

Tamás és JudiDS0_0056 Tera Santa interior pano Rt egyházi esküvője Cipruson

eskuvocipruson.com

2009. szeptember 25.-én házasodtak össze Cipruson . A polgári és templomi  esküvőjük is a szigeten volt.

Előkészületek

Nem volt könnyű megkeresni a megfelelő terminált. Ez volt a legnehezebb. Végül is megtaláltuk az eskuvocipruson.com honlapot és a megjelölt kérdőivet kitöltve elküldtük a kérésünket az irodához. Nagyon gyorsan választ kaptunk. Rengeteg ajánlat és javaslat után végül is eldöntöttük, hogy hogyan szeretnénk megrendelni az esküvőnk megtartását.

Dokumentumok

A papirokat Magyarországon szereztük be és Gina az összes papirt többször kontrollálta, kijavittatta. Az egyházi esküvőhöz a Keresztlevek, az Érseki engedély megszerzése volt szükségszerű. Ez hosszabb idő volt és ezt egyedül nem tudtuk volna megcsinálni. Az egyházi esküvőhöz a papirokat az esküvő kitűzött időpontja előtt kettő hónappal Ciprusra kellett küldenünk. Mikor vissza érkeztünk Magyarországra , lefordittattuk magyarra a kinti papirokat és honositották. Végül megkaptuk a házassági kivonatot . Igy törvényes bejegyzett házasok vagyunk Magyarországon is. Az egyházi esküvő hivatalos papirját maga az egyház intézte egymás között, mi megkaptuk a hiteles egyházi esketés dokumentációját a helyszinen.

Adategyeztetés a helyszinen

Az esküvő előtt 3 nappal érkeztünk meg Ciprusra. Tizenegy napot tartózkodtunk Cipruson . Érkezéskor három éjszakát egy egyszerű, de nagyon jó helyen levő és nagyon kellemes apartmanban töltöttünk. Ez az idő elég volt az adminisztráció elintézéséhez. Városházán a polgári esküvő hivatalos dokumentálását kellett megcsinálnunk, a templomban pedig az összeeskető Pappal volt egy hosszabb ideig tartó találkozásunk.

Esküvő  és nászút együtt

Az apartman szállásunkat felcseréltük esküvő előtti napon a nagyon szép szállodára. A polgári esküvőnk és az egy hetes nászútunk Larnacán volt a Lordos Beach Hotelben volt. Mind a kettő esküvőnk egy napon volt. A szállodából a polgári Ceremónia után , feldiszitett gépkocsival mentünk a templomba. Gyönyörű volt a templom, vörös szőnyeg leboritva , asztali diszitések, orgona muzsika (felvételről ) és felejthetetlen érzések a szivünkben. A Fotós, tanúk és Gina végig ott voltak velünk.

Egyházi esketés után visszamentünk a szállodába és kezdetét vette a tengerparti fotózás. A fotókat egy nappal később megnéztük és kiválogattuk belőlük azt amiket nagyitva is szerettünk volna , majd az összes fotót megkaptuk CD-n.

Ruha, csokor

A ruhánkat Magyarországról vittük magunkkal. Én hagyományosan szép fehér ruhában voltam , a Párom egy szép galamb-szürke alkalomhoz illő nagyon szép nadrág és hozzá egy különleges fehér ing. Esküvő napján be voltam jelentve a fodrászhoz és egy nagyon szép egyéni stilusú esküvőhöz illő frizurám volt. Fátylat nem viseltem, virágok voltak a hajamban. A csokromat hazahoztam és eltettem.

Emlékek

Mind a kettő szertartás felejthetetlen volt. Csodálatos volt! Ginával bejártuk az egész szigetet., már mint barátok. Olyan kiszolgálást kaptunk, amit nem hiszem , hogy bárhol is megkaptunk volna.

Köszönjük és visszatérünk Ciprusra!

Tamás és Judit 2009. szeptember 25

KAPCSOLAT

Ez az oldal sütiket használ! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.